Skarabé ry

Lahtelainen tanssiyhdistys, joka on perustettu 1997.

Säännöllisten viikkotuntien lisäksi järjestämme mm. intensiivikursseja, tanssinäytöksiä Lahden seudulla sekä virkistäytymis- ja tykypäiviä yhdistyksille ja yrityksille.

Tyylisuuntamme on pääsääntöisesti itämainen -, fantasia- ja  fuusiotanssi, jotka perustuvat pitkältikin itämaisen tanssin liikekieleen.

Haluatko liittyä Skarabé ry.n jäseneksi

Jäsenmaksu 25€ / vuosi

• anna yhteystietosi hallituksen jäsenelle, ota sähköpostilla yhteyttä
  • saat ohjeet jäsenmaksun maksamiseen,maksa jäsenmaksusi.
  • jäsenyys säilyy maksamaalla vuosittain jäsenmaksusi.
  • jäsenmaksun maksettuasi saat sähköpostitse linkin, jolla pääset luomaan salasanan jäsensivuille

Jäsenetuina mm:

• alennusta viikkottaisista tanssitunneista
  • Skarabé ry järjestämät intensiivikurssit edullisemmin
  • maksuttomia esiintymistreenejä
  • saat tunnukset nettisivujen jäsenosioon ja pääset tutustumaan sen sisältöön mm. koreografioita, kuvia, saat käyttöösi videomateriaaleja niiden tanssien osalta, joita olet opetellut tunneilla,saat ennakkoon lisätietoja tapahtumista yms.

Skarabé ry kuuluu Etelä-Hämeen nuorisoseuraan, liittymällä Skarabé ry:n jäseneksi, saat myös Etelä-Hämeen nuorisoseuran jäsenenyyden itsellesi.

Lisätietoa:

skarabe106@gmail.com

• Skarabé ry ei ole vakuuttanut harrastajia. Huolehdithan siitä, että vapaa-ajan tapaturmavakuutus on voimassa.

Meidät löytää myös https://www.lahella.fi/activities/8061956012