TANSSIN ILOA- Tanssinäytös 30.11.2024

la 30.11.2024. klo 18-20

Pikkuteatteri.

Loviisankatu 8

Liput 10e, vain ennakkomyynti.

Lippuja voi ostaa skarabe106@gmail.com

tai suoraan esiintyjiltä.

Lipun osto

• Sähköpostilla, tilaa lippu skarabe106@gmail.com
    • Lähetämme sinulle tilinumeron, johon voit maksaa lippusi.
    • Saat lippusi näytöspäivänä ennen näytöksen alkua nimelläsi varustettuna aulaemännältä.
  • Lipunosto Hannunsalilta.

• Voit ostaa lippusi Hannunsalilta tanssituntien alussa tai lopussa, maksu käteisellä. Tanssitunnit ovat sunnuntaisin klo 18-20

Osoite:

Rautatienkatu 3, 15100 Lahti, käynti sisäpihan kautta.  Ala-ovi on lukossa, summerissa lukee Hannunsali. Hannunsali sijaitsee toisessa kerroksessa.

(ei esteetön sali)

Lipun osto esiintyjältä

• Kerro esiintyjälle monta lippua haluat ostaa.
  • Maksa liput ja esiintyjä antaa sinulle liput.

Saapuminen ja pysäköinti

Pikkuteatteri sijaitsee matkakeskuksen tuntumassa

osoitteessa Loviisankatu 8, 15100 Lahti.

Parkkeeraaminen tilapäisesti sallittu pääovien eteen. Lähimmät pysäköintipaikat ovat Rautatienkadun ja Loviisankadun kadunvarsipaikat.

Esteettömyys

Teatterisaliin pääsee esteettömästi Rautatienkatu 3:n sisäpihan kautta henkilöhissillä. Ilmoita lipunoston yhteydessä haluatko käyttää hissiä. Ilmoita myös noin aika, jolloin saavut paikalle, tiedämme tulla hissin kanssa alas. Hissiä ei voi "tilata" alhaalta käsin. Yleisölämpiössä on asiakkaiden käytössä esteetön WC.

TANSSIN ILOA- tanssinäytös

Tiedossa monipuolinen lahtelaisten tanssinopettajien ja harrastajien

kanssa yhteisvoimin toteutettu ainutlaatuinen  näytös.

Lavalle nousee

Skarabé

Jayethe

Lahtelainen palkittu tanssitaiteilija ja tanssinopettaja. Hän on esiintynyt gaaloissa, festareilla, sekä useissa muissa tapahtumissa. Olet voinutkin nähdät hänet esiinymässä esim. Lahden kaupungin järjestämistä tapahtumista tai Lahti Prideista. Jaythe ottaa rohkeasti kantaa maailman tilanteisiin tanssin ja musiikin avulla.

ig. jayethe

MNS-edustusryhmä

Möysän nurorisoseuran edutustusryhmä. Joukko lahjakkaita nuoria astuvat lavalle esittämään Jaythen tanssiteoksen.

Tanssiryhmä-Showarit

Lahden Seudun Kehitysvammaisten Tuki ry upeat ja taitavat  tanssijattaret jakavat kaikille tanssin iloa.

"Tanssiryhmä harjoittelee kerran viikossa Lahden hyppyrimäkien juurella, mäkikatsomon liikuntatilassa. Tätä iltaa varten olemme harjoitelleet tanssiteosta Iloo ja valoo tiiviisti koko syksyn ajan. Menemme ilo ja tunne edellä, rytmi tulee jos on tullakseen.

Tanssiryhmän nimi on matkan varrella vaihdellut, mutta nyt tätä iltaa varten keksittiin juuri tämä nimi tanssiryhmälle. Aika osuva nimi. Olisiko tässä jatkossakin hyvä nimi meidän tiimille? Kannattaa jäädä seurailemaan!

On ollut ilo ja kunnia ohjata juuri tätä naisten tanssiryhmää! Osa tanssijoista ovat olleet ryhmässä jo pienestä tytöstä lähtien. Tanssijat ovat sitoutuneita ja harjoituksissa on aina lämmin ja toisia kannustava ilmapiiri. Välillä itketään, mutta olkapäitä ja ymmärrystä aina löytyy.

Ryhmäläisten sanoin; tanssi ryhmässä on koko elämä, ryhmässä saa olla oma itsensä, on kiva tulla, ohjaajat ovat kivoja, tunnilla on hyvä ilmapiiri ja hyvää musaa.

Tanssin koreografina on toiminut ryhmän ohjaaja Johanna Helenius ja vertaisohjaaja Minka Lehestö. Ryhmän jäsenillä on vapaat kädet muokata ohjelmaa ilon kautta oman näköiseksi. Pääasia että on kivaa ja hyvä show! "

Duo Anilii

• Liisa Pekkola, Anitta Pelander

Gamiilat,itämainen tanssi, opettaja, Mähä Hafez.

• Aartolahti Mari, Hannula Katja, Koskelainen Sini, Pöyhönen Svetlana
    ja Tyynelä Riitta

Panuelo rojo, Flamnco, opettajana Irina Podgornova.

Pushpaputa, intialainen tanssi, opettaja Irina Podgornova.

Soolotanssi, Irina Podgornova

Burleskimummot

• Marja-Leena Suhonen, Iiris Nykänen, Varpu Pulkkinen, Johanna Egerton

Tanssityyleinä nähdään

Flamenco

Bollywood

Itämainen tanssi

Hip hop

Street Dance

Fantasia-fuusio

Kestävä kehitys

Järjestämme näytöksen kestävän kehityksen periaatteella. Käsiohjelma julkaistaan näytöspäivänä tällä sivulla. Tulostamme muutaman käsiohjelman, jotka ovat nähtävillä näytöspäivänä Pikuteatterin kahviossa.

TERVETULOA NAUTTIMAAN KANSSAMME TANSSIN ILOSTA :)